سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
جلسه آموزشی ناشران آذربایجان‌غربی با مسئولان پُست برگزار شد

جلسه آموزشی با ناشران استان آذربایجان‌غربی جهت ارسال کتاب‌های سفارش شده برای ارائه در نمایشگاه مجازی کتاب استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایرن (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، مجید فرخی، رییس اداره پست استان آذربایجان‌غربی در این جسله گفت: شرکت پست برای ارائه خدماتِ با کیفیت و مطلوب این سرویس با توجه به توزیع مویرگی مرسولات به شهرها و روستاهای کشور آمادگی کامل دارد.
 
وی افزود: با به‌کارگیری فناوری اطلاعات پس از خریداری کتاب، ناشر فاکتور را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کند و باید آن را روی مرسوله الصاق کند.
 
رییس اداره پست استان آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه درج شماره همراه گیرنده روی بسته خیلی مهم و ضروری است، گفت: با درج شماره همراه نامه‌رسان هیچ بهانه‌ای نخواهد داشت و موظف است بسته را حتما به گیرنده تحویل دهد.

وی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم انجام شده تا بسته‌های زیر 5 کیلو هم به‌صورت استثنا سفارشی ارسال شود.
 
این مقام مسئول گفت: ارسال محموله‌های پُست ناشران در قالب سرویس پست «گیت‌ وی» انجام خواهد شد که در قالب آن فروشنده می‌تواند برای سفارش‌های خود بر اساس نوع پستی که مشتری انتخاب کرده (سفارشی یا پیشتاز) فاکتور صادر کند.
 
رییس اداره پست استان آذربایجان‌غربی در پایان به آمادگی کامل اداره کل پست استان برای همکاری و پیشتیبانی از اجرای نمایشگاه مجازی کتاب اشاره و گفت: ما از تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های پستی استان استفاده می‌کنیم تا خدمات مطلوب و با کیفیت در خور شهروندان استان اذربایجان‌غربی ارائه دهیم.
 
اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان‌غربی از 8 تا 14 دی‌ماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها