دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
ارسال محموله‌های ناشران در نمایشگاه کتاب آذربایجان‌غربی با پُست «گیت وی»

رییس اداره پست استان آذربایجان‌غربی گفت: ارسال محموله‌های پُست ناشران در قالب سرویس پست «گیت‌ وی» انجام خواهد شد که در قالب آن فروشنده می‌تواند برای سفارش‌های خود بر اساس نوع پستی که مشتری انتخاب کرده (سفارشی یا پیشتاز) فاکتور صادر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان غربی، در آستانه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی، آخرین جلسه هماهنگی با اداره پست استان با حضور علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در محل اداره پست برگزار شد.
 
مجید فرخی، رییس اداره پست استان آذربایجان‌غربی در این جسله گفت: ارسال محموله‌های ناشرین در قالب سرویس پست «گیت وی» انجام خواهد شد که در این سرویس فروشنده یک باجه پستی مجازی می‌شود که می‌تواند برای سفارش‌های خود بر اساس نوع پستی که مشتری انتخاب کرده (سفارشی یا پیشتاز) فاکتور صادر کند.

وی افزود: موصوع جمع‌آوری کتاب از محل فعالیت ناشرین و رهسپاری آن روزانه یک مرتبه جزو تعهدات اداره پست است.

علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی نیز گفت: تمام مشکلاتی را که در نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان پیش آمده است، باید بررسی کنیم و راه‌های مناسب ارائه داده شود تا این مشکلات دوباره تکرار نشوند.
 
وی افزود: اداره پست از خریدار کتاب هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد اما برای ناشر تا 2 کیلوگرم مبلغ 30 هزار تومان خرید کتاب رایگان بوده، دو کیلوگرم 7 هزار تومن و بیش از 2 کیلوگرم 10 درصد تخفیف برای ناشر هزینه دریافت خواهد کرد.

نوروزی ادامه داد: ارسال کتاب توسط اداره پست با نگاه ویژه‌ای خواهد بود به‌طوری‌که در بسته‌بندی نمایشگاه مجازی کتاب ثبت شده باشد و سالم به دست خریدار برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها