سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
«دختر گات و شبح موش» از نویسنده برگزیده ادبیات کودکان بریتانیا

کتاب «دختر گات و شبح موش» نوشته کریس ریدل با ترجمه ساره ارض‌پیما، به همت نشر کتاب چ روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ کریس ریدل در کتاب «دختر گات و شبح موش» که تصویرگری آن را نیز برعهده داشت، از دختری به نام آدا گات می‌گوید که به واسطه آشنایی با دوست جدیدش که یک شبح موش به نام ایشماعیل است، وارد ماجرایی هیجان‌انگیز می‌شود.

«دختر گات و شبح موش» که با تازگی با ترجمه‌ای از ساره ارض‌پیما و از سوی کتاب چ (ناشر تخصصی کودک و نوجوان نشر چشمه) راهی بازار کتاب شد، داستان دختری کوچک را روایت می‌کند که بعد از مرگ مادرش بسیار تنها مانده چون آدا به مادرش شباهت زیادی دارد و به همین خاطر پدر آدا نمی‌تواند مدت زمان طولانی در کنار او باشد.

روزها برای آدا در تنهایی می‌گذرد؛ اما این غم همیشگی نیست چون ایشماعیل موشه و دوستانش وارد زندگی او می‌شوند، بنابراین دنیای تازه‌ای از کشف‌های مهیج در انتظار آدا است.

این کتاب که برای گروه سنی 9+ سال نوشته شده است، عناوینی همچون برنده جایزه کتاب کودک کوستا و نامزد مدال کیت گرینوی را برای کریس ریدل به همراه داشته است. این نویسنده از سال 2015 تا 2017 نویسنده برگزیده ادبیات کودکان بریتانیا بود.

کتاب «دختر گات و شبح موش» نوشته کریس ریدل، در 193 صفحه، به قیمت 62 هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه‌ای از ساره ارض‌پیما، از سوی نشر کتاب چ منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها