جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
فراخوان نخستين جایزه‌ «کتاب اردیبهشت» منتشر شد

فراخوان نخستين جایزه‌  «کتاب اردیبهشت» از طريق درگاه اينترنتی اين جايزه ادبی در دو بخش داستان و ناداستان به نشانی https://prize.ordibeheshtbook.com/ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)در اصفهان، هيات امنای نخستين جایزه‌  «کتاب اردیبهشت»،سروش صحت، علی خدايی، سارا سالار، محمدرضا تخت‌كشيان و حميد صحت هستند.

 جایزه‌  «کتاب اردیبهشت» در دو بخش داستان و ناداستان با موضوع آزاد برگزار می‌شود و هر شركت‌كننده فقط می‌تواند یک اثر در هر بخش ارسال کند. مهلت ارسال آثار به اين جشنواره تا اول اسفندماه 1400 است.

آن‌طور كه در درگاه اينترنتی اين جايزه ادبی نوشته شده، همه‌ کسانی که به فارسی می‌نویسند، می‌توانند در جایزه‌ «کتاب اردیبهشت» شرکت کنند و آثار ارسالی نباید قبلا در جایزه و یا جشنواره ای شرکت داده شده باشند يا در جایی چاپ شده باشند، چه کتاب، چه نشریه، چه سایت.

موضوع آثار ارسالی به اين جايزه آزاد است و داستان‌ها باید در قالب word نوشته شوند و حداقل 1500 و حداکثر 6000 کلمه باشند. دبیرخانه با صلاحدید نویسنده، در ویرایش و اصلاح آثار جهت چاپ آزاد است.

سیاوش گلشیری، دبير نخستين جایزه‌ «کتاب اردیبهشت»،نویسنده و مدرس دانشگاه، دبیر جوایز «جشنواره  سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود»، «جایزه زاون قوکاسیان» در جشنواره بین‌ المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و داور جوایزی همچون مهرگان ادب، بخش «استعدادیابی سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه بین المللی تهران»، جایزه ادبی جمالزاده و …بوده است.

برای شركت در نخستين جایزه‌ «کتاب اردیبهشت»می‌توانيد به آدرس https://prize.ordibeheshtbook.com/ مراجعه و با تكميل فرم ثبت‌نام داستان يا ناداستان خود را ارسال كنيد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها