سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
«راز آتلانتیس»؛ داستانی دلهره‌آور از کشفی باستانی

کتاب «راز آتلانتیس» نوشته چارلز بروکا، با ترجمه‌ای از فیروزه ابوسعیدی و به همت انتشارات کتابسرای تندیس به کتاب‌فروشی‌ها آمد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ چارلز بروکا «راز آتلانتیس»، کتاب اول از چهارگانه توماس لودرز را نخستین‌بار در سال 2009 به بازار کتاب معرفی کرد. این اثر به تازگی، با موضوع داستان‌های آمریکایی قرن 21 و با ترجمه فیروزه ابوسعیدی، از سوی انتشارات کتابسرای تندیس به بازار کتاب رسید.

بروکا در «راز آتلانتیس» از انسان‌هایی می‌گوید که در رقابتی بی‌پایان سعی دارند تا با استفاده از دانش و علمی که همیشه راه‌گشاست، قدرت جهان را به دست بگیرند. او دنیایی رازآلود را برای مخاطبان به تصویر می‌کشد، و از ماجراهایی شگفت‌انگیز پرده برمی‌دارد.

«راز آتلانتیس» همان‌طور که از نامش پیداست، داستان کشف‌های باستان‌شناسانه است، و ماجراهایی از توطئه، رقابت‌های شرورانه و حوادث دلهره‌آور را به همراه دارد. 

در توضیحی آمده که پروفسور ماجراجوی دانشگاه هاروارد، با یک انجمن فوق‌سری در کلیسای کاتولیک رم بر سر کشف رازهای شهر گمشده‌ی آتلانتیس با هم رقابت می‌کنند. ویرانه‌های آن تمدن پیشرفته باستانی و اسرارآمیز، به هرکس که موفق به کشف راز بزرگ آن‌ها شود نوید شهرت، ثروت و قدرت می‌دهد. اما راز دیگری هم در این خرابه‌ها وجود دارد که برملاشدن آن جهان را تکان خواهد داد. رازی درباره خاستگاه بشریت.

درحالی‌که توماس لودرز، مشهورترین زبان‌شناس دنیا، برای ضبط یک برنامه مستند که زندگی و موفقیت‌های علمی او را به نمایش درمی‌آورد به اسکندریه دعوت شده است، ماهواره‌ها ویرانه‌هایی باستانی را در امتداد سواحل اسپانیا مشاهده می‌کنند. لودرز دقیقا می‌داند این اتفاق به چه معناست. قاره‌ گم شده آتلانتیس پیدا شده است.

چارلز بروکا نام مستعار یک نویسنده و مدرس دانشگاه و شیفته تاریخ و باستان‌شناسی است.
 
کتاب «راز آتلانتیس» نوشته چارلز بروکا، در 576 صفحه، به قیمت 160 هزار تومان، با شمارگان 500 نسخه، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه فیروزه ابوسعیدی، از سوی انتشارات کتابسرای تندیس به بازار کتاب راه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها