یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
برگزیدگان جشنواره‌های «باغ دانایی» و «بوی کاغذ» در فارس معرفی شدند

اسامی برگزیدگان جشنواره شعر «باغ دانایی» و جشنواره خاطره و دل‌نوشته «بوی کاغذ» از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس اعلام و 9 برگزیده این جشنواره‌ها شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، اسامی برگزیدگان جشنواره شعر «باغ دانایی» با موضوع «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» و جشنواره خاطره و دل‌نوشته «بوی کاغذ» اعلام شد.

بر این اساس، ۵۲ نفر در جشنواره شعر «در باغ دانایی» شرکت کردندکه از این تعداد 6 اثر برگزیده شد و از بین آثار ارسالی کتابداران در جشنواره خاطره و دل‌نوشته «بوی کاغذ» نیز 3 اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

محمودرضا برامکه، سیدمهدی موسوی نیا، هادی فردوسی، معصومه مرادی، فاطمه فاضلی و عبدالرضا قیصری برندگان جشنواره شعر «در باغ دانایی» و زهرا الطافی، رقیه عشقی و مریم رضایی گرجایی برندگان جشنواره خاطره و دل نوشته «بوی کاغذ» شدند.

به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، محفل ادبی قندپارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با همکاری انجمن ادبی شهر شعر، جشنواره شعر «در باغ دانایی» را ویژه شاعران و ادیبان استان فارس برگزار کرد. در این جشنواره از تمامی شاعران و ادیبان استان فارس دعوت شده بود با سرایش آثار فاخر با موضوع یار مهربان در ترویج فرهنگی کتابخوانی و آشتی عموم مردم با کتاب و کتابخانه های عمومی همراه شوند.

در همین راستا، جشنواره خاطره و دل نوشته «بوی کاغذ» ویژه کتابداران استان فارس نیز برگزار شد که کتابداران استان فارس فرصت داشتند، تا اول آذرماه 1400 آثار خود را در قالب خاطره و دل نوشته ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها