جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
تخصیص اعتبار 600 میلیونی برای بازسازی کتابخانه قدیمی سردشت

جلسه کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات شهرستان سردشت تشکیل و مبلغ 6 میلیارد ریال جهت پروژه بازسازی کتابخانه ابن سینا تصویب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، جلسه مشترک رئیس و اعضای کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با حضور معاونین وزرا، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه سردشت، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و سایر مدیران کل استانی و مسئولین شهرستان در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی و مشکلات حوزه‌های مختلف سردشت در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

لقمان خسروپور آذر، فرماندار سردشت با اشاره به کاستی‌ها در حوزه‌های مختلف این شهرستان گفت: توجه به زیرساخت‌های شهری و روستایی در این شهرستان مرزی بسیار ضروری است.

وی بیان کرد: شهر با ساختمان‌ها و ساختارهایش معنا پیدا نمی‌کند بلکه بسیاری از حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی یک جامعه بشری بایستی در آن فعال و لمس شود.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه و پیگیری مسائل کتابخانه‌های عمومی شهرستان، توجه ویژه مسئولین را لازمه توسعه فرهنگ عنوان کرد.

وی افزود: در این شهرستان 3 کتابخانه در حال فعالیت هستند که در ایام شیوع بیماری کرونا با ارائه خدمات متنوع فرهنگی و اجتماعی ارتباط مخاطبان با کتابخانه‌ها را حفظ کرده و با جدیت فعالیت‌های کتابخانه‌ای را به انجام رسانده‌اند.

بر اساس این گزارش، اختصاص ۶ میلیارد ریال توسط ستاد بازآفرینی شهری جهت کمک به بازسازی پروژه کتابخانه ابن سینای سردشت، از مصوبات این جلسه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها