جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عازم پلدختر شد

همزمان با سفر استانی هیئت دولت به لرستان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعتی پیش وارد خرم‌آباد شد. محمدمهدی اسماعیلی قرار است به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری عازم پلدختر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، اسماعیلی پس از استقبال مسئولان محلی، در گلزار شهدای شهر معمولان حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی سپس به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری در سفر استانی لرستان، به شهرستان پلدختر سفر و از پروژه ساخت قطعه چهارم جاده پلدختر به خرم‌آباد بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از این پروژه گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های عمرانی لرستان دارد.

اسماعیلی گفت: شهرستان پلدختر به دلیل خسارات ناشی از سیل 1398 نیازمند اعتبارات ویژه است و دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های استان لرستان دارد.
 
فرماندار پلدختر نیز در جریان این بازدید گفت: پلدختر از سیل فروردین ماه 1398، 10 هزار میلیارد خسارت دیده که نیازمند حمایت مسئولین برای بازسازی خسارت‌هاست. 

یادآوری می‌شود، پروژه قطعه چهارم جاده پلدختر به خرم‌آباد به طول 12 کیلومتر و با اعتبار 2243 میلیارد ریالی در دست ساخت است که در مسیر آن 4 تونل جهت تسهیل تردد وسایط نقلیه، ایجاد شده است.
 
بازدید از پروژه دایک حفاظتی معمولان، بازدید از ایستگاه پمپاژ واشیان و اراضی کشاورزی سیل‌زده و دیوار ساحلی و محله سیل‌زده (کوی سازمانی‌ها) شهرستان پلدختر و بازدید از پالایشگاه پلدختر واقع در سراب حمام از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان لرستان است.
 
اسماعیلی بعد از ظهر امروز دیدار مردمی در محل فرمانداری پلدختر خواهد داشت و سپس به خرم‌آباد برمی‌گردد و در جلسه شورای اداری استان حضور می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها