یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
سفارش‌نویسی در ادبیات کودک بررسی می‌شود

نشست تخصصی سفارش‌نویسی در ادبیات کودک (آسیب‌ها و ظرفیت‌ها) با حضور نویسندگان و کارشناسان ادبیات کودک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین نشست از مجموعه نشست‌های تخصصی گروه ادبیات کودک ونوجوان دانشگاه شهید بهشتی با همکاری شبکه مروجان کتابخوانی کشور، کتابخانه شقایق و با موضوع «سفارشی نویسی در ادبیات کودک (آسیب‌ها و ظرفیت‌ها)» برگزار می‌شود.

در این نشست که استادان و کارشناسان حوزه ادبیات کودک در آن حضور دارند به ظرفیت‌ها وآسیب‌های پدیده مهم و بحث برانگیز «سفارشی نویسی در ادبیات کودک» پرداخته و چالش‌هایی که پیش روی نویسندگان و ناشران و دست اندرکان این حوزه است واکاوی خواهد شد.

این گفتگو، اولین گام در این مسیر خطیر است و بنا دارد با نگاه و رویکردی‌ کارشناسانه و دقیق به فرآیند تولید، انتشار و تداوم آثاری که مناسب گروه سنی کودک و نوجوان اند بپردازد.

این نشست با دبیری فرزانه فراهانی، نویسنده و کارشناس ارشد ادبیات کودک و با سخنرانی قدرت‌الله طاهری، نویسنده، منتقد ادبی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، سیدمصطفی مطهری، نویسنده و ناشر کتاب کودک و نوجوان و سیدمحمد مهاجرانی، نویسنده و شاعر تشکیل می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در نشست سفارش‌نویسی در ادبیات کودک می‌توانند دوشنبه 15 آذرماه، ساعت 15 به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها