دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
تهدیدها و فرصت‌های دنیای دیجیتال در حوزه کتاب و کتابخوانی بررسی می‌شود

همایش تهدیدها و فرصت‌های دنیای دیجیتال در حوزه کتاب و کتابخوانی چهارشنبه 10 آذر توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نوزدهمین همایش انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با موضوع تهدیدها و فرصت‌های دنیای دیجیتال در حوزه کتاب و کتابخوانی در روز چهارشنبه دهم آذر با حضور محمد مهدی سیدناصری ؛ پژوهشگر و مدرس دانشگاه، فعال در حوزه حقوق کودکان به عنوان میهمان و  احمدرضا آذربایجانی؛ پژوهشگر و نویسنده به عنوان کارشناس ـ مجری برگزار می‌شود.
 
قرار است در این نشست مسائل و مباحث مرتبط با دنیای کتابخوانی در موضوعات مختلف بررسی شود، از جمله مباحثی که در این نشست به آن پرداخته می‌شود این است که دنیای دیجیتال چه فرصت‌ها و امکاناتی برای کتابخوانی خصوصا در دوران کرونا ایجاد کرده و چه تغییرات و تاثیراتی به همراه دارد.
 
کارشناسان در این نشست مجازی به این مساله می‌پردازند که چگونه می‌توان از فرصت دنیای دیجیتال و امکانات آن استفاده کرد و چگونه از تهدیدهای آن مراقبت کرد.
 
همایش تهدیدها و فرصت‌های دنیای دیجیتال در حوزه کتاب و کتابخوانی چهار‌شنبه دهم آذر ماه از ساعت 18 تا 19 در صفحه‌ اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی anjomanketabeKodak برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها