چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
نام نویسنده جوان ایلامی در کنار نویسندگان جهانی نشست

«برایان تریسی» و «علیرضا منصوریان» جوان ایلامی‌تبار به همراه ۷ نویسنده دیگر که همگان از متخصصان و رهبران کسب و کارهای جهانی هستند، با همکاری انتشارات «نورث استار ساکسس کانادا»، در خلق کتابی فاخر و جهانی همت گماردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، حدود یک سال پیش شرکت برایان تریسی اینترنشنال، فراخوانی برای جذب نویسنده منتشر کرد. این فراخون از محققان، متخصصین کسب و کار دعوت کرد تا با فرستادن رزومه و گذارندن چندین مصاحبه در صورت پذیرفته شدن، برایان تریسی را در تالیف کتاب «صعود بر ناملایمات» یاری دهند؛ کتابی که قرار است در پایان سال 2021 به چاپ برسد و مرهم مردمی باشد که در سال‌های اخیر آسیب دیده‌اند و هم اکنون برای برطرف کردن ناملایمات به پناه امن کتاب روی آورده‌اند.
 
نویسندگان این کتاب همه از افرادی بوده‌اند که از میان 800 نویسنده و متخصص برای این کار برگزیده شده‌اند. در این میان «علیرضا منصوریان» جوان ایلامی نیز با فصلی به نام «هوشمندانه‌تر بیندیش!» در کتاب یادشده شرکت کرده است. این نویسنده ایلامی تلاش کرده که در این کتاب با ارائه «مکتب فکری هوشمندانه‌تر» خواننده را در صعود بر ناملایمات یاری دهد.

وی در این کتاب برای نشر هر چه بیشتر افکار ایرانی از مولانا، کورش کبیر، منشور حقوق بشر، انوشه انصاری، تمدن شهر سوخته نام برده و همچنین در مورد اهمیت کشور باستانی ایلام در تشکیل ایران تاکید کرده است.
 
این کتاب از 20 نوامبر بر روی بزرگترین سایت آمازون (بزرگترین سایت فروشگاهی جهان) قرار گرفته و تنها اسم «علیرضا منصوریان» در کنار برایان تریسی به عنوان نویسنده اصلی آماده است.
 
کمپانی آمازون بر اساس نوشته‌های این کتاب یک بیوگرافی از «علیرضا منصوریان» قرار داده و همچنین پیج رسمی او را با نام alireza به عنوان نویسنده بین المللی تایید کرده است.
 
این کتاب در همان روزهای اول در لیست پرفروش‌ترین‌های آمازون قرار گرفت و رکورد فروش را زد. در چهار دسامبر (14 آذر) علیرضا منصوریان به همراه برایان تریسی و نویسنده‌های این کتاب در رویدادی آنلاین با مخاطبانی از سراسر جهان در مورد این کتاب بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها