چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
محفل شاعران خوزستان با رنگ و بویی بسیجی

محفل شعر شاعران خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ‌(ایبنا) در خوزستان، محفل شعر شاعران خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج عصر دوم آذرماه در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور  محمد جهان‌بین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی استانداری خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جمعی از شاعران استان و اعضای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سخنانی ضمن گرامی‌داشت و تبریک هفته بسیج گفت: در 8 سال دفاع مقدس نقش بسیج قابل بیان نیست. بسیج در تمامی بحران‌های مختلف مانند سیل، زلزله و حتی بحث تخصصی کرونا حضور داشته است.

محمد جوروند با اشاره به نقش پررنگ بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: بسیج در طرح عظیم شهید سلیمانی نقش بسزایی داشته که این قابل افتخار است و جای تبریک دارد.

وی بیان کرد: شاید یکی از مهم‌ترین خصوصیات بسیج این است که خارج از ما نیست. همه به نحوی در بسیج مشارکت مادی، جسمی، معنوی و ... داشته‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی استانداری خوزستان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر بابت برگزاری این برنامه گفت: اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با فرهنگ رابطه مستقیم دارد. کار بسیج جدا از کار فرهنگی نیست و همه فعالیت‌های این حوزه فرهنگی است و ما خودمان را از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی جدا نمی‌دانیم.

محمد جهان بین اظهار امیدواری کرد دوستان در مجموعه‌های فرهنگی پیوسته برای اجرای برنامه‌های فرهنگی به بسیج کمک کنند.

در این نشست فردین کوراوند، محدثه الماسی، حسین علیپور، حیدرعلی حزباوی و مرتضی بادپروا از شاعران استان خوزستان به شعرخوانی پرداختند و در پایان از آنها تجلیل شد.

یادآوری می‌شود: این نشست به همت پایگاه مقاومت بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها