سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
زندگینامه بازیگر هندی در «ناتمام»

کتاب «ناتمام» نوشته پیریانکا چوپرا جوناس، با ترجمه زهرا ارنواز و به همت نشر کوله‌پشتی به کتاب‌فروشی‌ها رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ پیریانکا چوپرا جوناس در کتاب «ناتمام» که با ترجمه زهرا ارنواز و از سوی نشر کوله‌پشتی منتشر شده است، از زندگی‌اش در دو فرهنگ متفاوت آسیایی و آمریکایی و چگونگی رشد و شکوفایی آموخته‌ها و استعدادهایش می‌گوید.

در توضیح ناشر آمده، زندگینامه‌ای بی‌نظیر که ریشه در دو دنیای مختلف دارد. کتاب ناتمام به کودکی پیریانکا چوپرا جوناس در هند؛ سال‌های نوجوانی‌اش در ایالات متحده آمریکا و بازگشتش به هند می‌پردازد، جایی که برخلاف انتظار، تازه‌واردی در دنیای هنر و سرگرمی توانست برنده مسابقه ملی و بین‌المللی زیباترین دوشیزه جهان شود تا سرآغازی باشد برای حرفه بازیگری‌اش در سطح جهان. پیریانکا با صداقت و صمیمیت تمام، چالش‌های مسیر رسیدن به هدفش و خانه‌به‌دوشی دوران کودکی‌اش را با خواننده به اشتراک می‌گذارد؛ درنتیجه خواننده با کتابی فلسفی، الهام‌بخش، جسور و سرکش مواجه است. دقیقاً مانند خود نویسنده.

داستان پیریانکا چوپرا جوناس، از توصیف بیست سال بازیگری‌ در دو قاره تا تهیه‌کنندگی آثار خودش به‌عنوان سفیر حسن‌نیت سازمان یونیسف، فاجعۀ از دست دادن پدر عزیزش بر اثر سرطان و شرح ازدواجش با نیک جوناس، الهام‌بخش یک نسل در سراسر جهان است تا عزم خود را جزم کنند، آرزوهایشان را بشناسند و با اراده و سخت‌کوشی به رؤیاهایشان جامه عمل بپوشانند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «قرار نبود با ترکیب این دو فرهنگ تربیت شوم؛ سنتی و مدرن، شرقی و غربی، اما حالا من شخصی هستم که هم بمبئی و هم لس‌آنجلس را خانۀ خودم می‌دانم، و به‌راحتی در هند و آمریکا و دیگر کشورها کار می‌کنم و سبک زندگی‌ام تحت‌تأثیرِ اندیشۀ جهانی است. روح من از ترکیب فرهنگ‌های مختلف شکل گرفته است. باور شخصی من این است که ما انسان‌ها از فرهنگ‌های مختلف، باید از یکدیگر درس زندگی یاد بگیریم.
اشاره‌ای داشته باشم به همسرم، نیک. زمانی‌که باهم فصل جدیدی از زندگی را آغاز کردیم، برای اولین‏بار این نیاز در من ایجاد شد که به گذشته بازگردم و ببینم چطور به اینجا رسیده‌ام. بدونِ‌شک رشد شخصیتی‌ام در سایۀ این خویشتن‌نگری اتفاق افتاد و باید اعتراف کنم که بخشی از آن را هم مدیون نیک هستم. بیست سال پیش زندگی‌ام دچار دگرگونی شد و مرا به چهره‌ای معروف تبدیل کرد.»

کتاب «ناتمام» نوشته پیریانکا چوپرا جوناس، در 248 صفحه، به قیمت 65هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز، مصور و رنگی، با ترجمه زهرا ارنواز و از سوی نشر کوله‌پشتی به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها