دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افتتاح شد

کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و نمایشگاه و فروشگاه کتاب‌های منتشره توسط انشارات این واحد دانشگاهی با حضور محمدرضا قائدی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دیگر مسئولین و همچنین کتابداران دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد شیراز، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، در این مراسم دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، ضمن تشکر از تلاش‌های کارشناسان کتابخانه‌های دانشگاه و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش، همکاری‌ و تعامل بیشتر کتابخانه‌های مختلف دانشگاه و توسعه منابع کتابخانه‌ دیجیتال، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی ویژه اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز توسعه یابد.
 
محمدرضا قائدی با اشاره به اهمیت کتابخانه مرکزی از نظر تامین بستر علمی مورد نیاز دانشگاهیان افزود: هر چقدر بتوانیم فعالیت‌های مختلف از جمله برگزاری نشست‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های روش تحقیق و دوره های آشنایی با کتابخانه‌ها و منابع دیجیتال و ... را تقویت کنیم، بیشتر می‌توانیم در توسعه علمی دانشگاه کمک کنیم.
 
جباری معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز نیز در این مراسم با اشاره به روند اجرایی تجمیع و تکمیل کتابخانه مرکزی، اظهار کرد: این مخزن با مساحت 480 مترمربع و با حدود 90 هزار جلد کتاب راه‌اندازی شده است.
 
در طبقه فوقانی این مخزن نیز علاوه بر 370 مترمربع فضای اختصاص یافته به مجموعه اطلاع‌رسانی دیجیتال و امکان دست‌رسی مستقیم و مجازی به پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری، سالن مطالعه مجزایی جهت استفاده دانشجویان راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها