پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
رونمایی از ۶ کتاب انتشارات آینه و انتشارات قشقایی

سعدیه شیراز، در پسین‌گاه پنجمین روز بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پذیرایی فرهنگ‌وران و کتاب‌دوستان شیرازی به مناسبت رونمایی ۶ عنوان کتاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، آرین رزمجویی، مدیرگروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این آیین با اشاره به برنامه‌ریزی هرساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته کتاب نسبت به رونمایی از کتاب‌های چاپ جدید امسال نیز به تبع هر سال در هر استان آیین رونمایی از کتاب‌های پژوهشی مربوط به همان استان رونمایی میشود که خوشبختانه  استان فارس با بیش از ۷۰ کتاب پژوهشی در زمینه استان فارس، بیشترین کتاب‌های پژوهشی استانی را داراست.
 
وی افزود: با آن‌که پژوهشگران و نویسندگان فارس بیش از دیگر استان‌ها به پژوهش در فرهنگ، هنر، دانش و... پرداخته‌اند، هنوز بسیاری از زوایای استان فارس ناشناخته مانده‌اند که جای پژوهش دارند.

در این آیین کتاب‌های کیمیاگر عشایر نوشته همایون فرهمند، قلیچ‌خانی نوشته زینب قلیچ‌خانی، از دیلم تا دیلمان و خودآموز ترکی قشقایی نوشته محسن رجایی‌پناه از انتشارات قشقایی و کتاب‌های خاتم هنر صلح نوشته مهدی محسنی و مجموعه شعر خاتم شیراز نوشته حسن داناپور از انتشارات آینه رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها