چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» در کردستان رونمایی می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری آیین ملی رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، عیسی فلاحی امروز در جلسه هماهنگی ویژه مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری -که با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر سنندج و نهادها و ارگان‌های فرهنگی و هنری سطح استان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد- اظهار کرد: مراسم ملی رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری در شهر سنندج با حضور خانواده شهدا و ایثارگران شاخص استان برگزار می شود.

وی افزود: مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری روز یکشنبه مورخ 30 آبان ماه سال جاری بصورت آنلاین و پخش مستقیم همزمان با سراسرکشور با حضور مقامات استانی و خانواده شهدا به ویژه مادران شهدای گرانقدر در شهر سنندج برگزار می شود.

فلاحی اضافه کرد: این برنامه در راستای پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان  فرهنگی کردستان برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: در این مراسم معنوی علاوه تجلیل از خانواده و مادران شهید، گروه سرود دانش‌آموزی به اجرای سرودخوانی خواهند پرداخت، همچنین بصورت ویژه از خانواده شهیده فاطمه اسدی شهیده تازه تفحص شده کردستان تجلیل می شود. 

در ادامه این جلسه نمایندگان ارگان ها و ادارات فرهنگی و هنری سطح استان برنامه‌های خود در هفته کتاب را تشریح کردند که برگزاری مسابقات کتابخوانی و تجهیز کتابخانه‌های مدارس و تجلیل از ماموستایان و مدرسان دینی حوزه کتاب از جمله این برنامه‌ها بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها