دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
مراسم تقدیر و نکوداشت از حدود نیم قرن تلاش صادقانه در عرصه چاپ کتاب همزمان با هفته کتاب

مراسم «تقدیر و نکوداشت از حدود نیم قرن تلاش صادقانه در عرصه چاپ کتاب» شنبه 29 آبان همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود.

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه این اتحادیه همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب، گفت: با توجه به ورود بیش از دو سده از صنعت چاپ به کشورمان به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از خدمات مدیران چاپخانه‌هایی که بیش از نیم قرن به فعالیت چاپ کتاب در چاپخانه‌های خود مشغول بوده اند؛ تقدیر می‌شود.
 
وی افزود: این برنامه برای نخستین بار برگزار می‌شود و هدف اصلی آن تکریم و بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ کشور است که به فرهنگ این کشور در طول سالیان مختلف خدمت کرده‌‌اند.
 
ابوالحسنی با بیان اینکه جمعی از چاپخانه‌داران و فعالان این حوزه در این مراسم تقدیر می‌شوند، عنوان کرد: هفته کتاب بهانه و فرصت خوبی است تا کسانی که در پشت صحنه نشر و تولید کتاب فعالیت می‌کنند، بهتر دیده شوند و از تلاش‌های آن‌ها تجلیل شود.
 
به گفته وی، چاپخانه‌داران در طول سالیان گذشته همواره تلاش کرده‌اند در کنار ناشران و سایر اهالی فرهنگ به تولید و چاپ باکیفیت کتاب‌ها اقدام کنند و ضروری است که به نقش آن‌ها در این صنعت توجه شود.
 
مراسم «تقدیر و نکوداشت از حدود نیم قرن تلاش صادقانه در عرصه چاپ کتاب» شنبه 29 آبان ساعت 15 در سالن اجلاس اتاق اصناف تهران برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها