دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
نقش کتاب داستانی در تربیت اخلاقی کودکان و نوجوانان بررسی می‌شود

هجدهمین همایش با موضوع نقش کتاب داستانی در تربیت اخلاقی کودکان و نوجوانان از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان چهارشنبه 26 آبان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

احمدرضا آذربایجانی،‌ مجری – کارشناس همایش نقش کتاب داستانی در تربیت اخلاقی کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری این همایش در هفته جاری، گفت: طی این سال‌ها کودکان در فضاهای مجازی و بازی‌های الکترونیک آنلاین و غیرآنلاین ساعت زیادی را سپری می‌کنند و همین موضوع موجب شده است که بخش زیادی از بدنه‌ فعال جامعه را از مولد بودن و توسعه محروم کند.
 
وی افزود: در این همایش نرگس سادات سجادیه؛ استادیار دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی به عنوان میهمان حضور خواهد داشت و درباره چالش‌های جدید پیشرفت‌های دنیا و تاثیر آن بر زندگی کودکان و نوجوانان صحبت می‌کند.
 
آذربایجانی با بیان اینکه در این همایش سعی می‌شود بر نقش کتاب و داستان و قصه به این موضوع پرداخته شود، عنوان کرد: در این همایش بحران اخلاق در جامعه ما و دلایلش، دشواری‌های پیش روی ما در تربیت اخلاقی کودکان و نقش قصه در تربیت اخلاقی پرداخته شود.
 
وی تاکید کرد: در این همایش مباحثی را مطرح می‌کنیم که شامل مؤلفه‌های تربیت اخلاقی شامل درک موقعیت اخلاقی، تجربه نیابتی، تخیل اخلاقی، تمرین اراده ورزی اخلاقی، ملاحظه آثار و پیامدهای عمل، امکان تمرکز بر فضایل اخلاقی است.
 
نشست «نقش کتاب داستانی در تربیت اخلاقی کودکان و نوجوانان» چهار‌شنبه بیست و ششم آبان از ساعت 30:17 تا 30:18 در صفحه‌ اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی anjomanketabeKodak برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها