جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
مهرواره فرهنگی کتابخوانی «بال‌های کاغذی» در خوزستان برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اولین مهرواره فرهنگی کتابخوانی «بال‌های کاغذی» را در خوزستان برگزار می‌کند.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، گفت:  مهرواره کتابخوانی در محورهای موضوعی معرفی کتاب‌های مورد علاقه با موضوعات مختلف (داستانی، علمی، مذهبی و ....) مناسب گروه سنی کودک و نوجوان در قالب فایل صوتی، ویژه دختران و پسران (7 تا 11 سال) نوخوان، نونهال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

بهرام دهکردی افزود: در بخش دختران و پسران، هر شرکت کننده مجاز به ارسال یک اثر در قالب بلندخوانی کتاب (هر خانواده یک کتاب) است که می‌تواند به صورت تک نفره یا گروهی به همراه اعضای خانواده خود ابتدا پس از معرفی کوتاه کتاب به خوانش بخش یا کل کتاب مورد علاقه خود بپردازد.

وی با اشاره به بخش مربیان این مهرواره کتابخوانی بیان کرد: در این بخش، متقاضیان واجد شرایط  می‌توانند در قالب معرفی کتاب، آثار خود را ارسال کنند. مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، 19 آبان الی 10 آذر ماه است.

دهکردی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در تصویربرداری از اجرای بلندخوانی یا معرفی کتاب خود از فرمت mp4 به صورت افقی و بدون حرکت دوربین استفاده کنند که این اجرا در صورتی که صدای محیط  مزاحمت ایجاد نکند، در فضای آزاد نیز قابل قبول است و مدت اثر حداقل 3 الی 5 دقیقه بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده است.

وی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این مهرواره باید آثار خود را در قالب فیلم با محوریت اعلام شده (حداقل 3 و خداکثر 5 دقیقه) در پیام رسان داخلی به نشانی Khz.kpf.ir بارگذاری و یا با تماس با شماره 09163061758 به دبیرخانه ارسال کنند.

وی یادآور شد: بر اعلام دبیرخانه مهرواره‌ فرهنگی کتابخوانی «بال‌های کاغذی» آثار منتخب این رویداد فرهنگی در هفته سوم آذرماه هم‌زمان با هفته پژوهش معرفی و به برگزیدگان هر گروه سنی بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر اعطا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها