جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
احسان عبدی‌پور در شیراز از نویسندگی خلاق گفت

جلسه تحریریه نشریه «13» با حضور بخشی از تحریریه‌ نوجوانان، شورای دبیران و احسان عبدی‌پور، مشاور سیزده در «مجموعه فرهنگی آبی» شیراز برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، پنجشنبه 20 آبان‌ماه 1400 گروهی از علاقه‌مندان به نوشتن در مجموعه فرهنگی آبی شیراز گردآمدند تا مقدمات شماره بعدی نشریه 13 را که در حوزه نوجوان چاپ می‌شود با موضوع «روشنایی‌های شهر» فراهم کنند.
 
در ابتدای این جلسه گروهی از جوانان بوشهری به اجرای کنسرت موسیقی پرداختند و فضای کتابفروشی آبی را هیجان‌انگیز کردند. سپس احسان عبدی‌پور به جمع پیوست و با اگو قرار دادن کتاب «پرنده به پرنده» نوشته «آن لاموت» پرداخت و از نوجوانان حاضر در این جلسه که بنابه شرایط کرونایی به شکل محدود برگزار شد خواست روایت‌های خویش را در جمع پیرامون «روشنایی‌های شهر» بیان کنند.

 
این فیلمساز بوشهری با خواندن بخش‌هایی از کتاب یادشده نوشتن از شهر را کاری بسیار دوست‌داشتنی عنوان و نوجوانان علاقه‌مند به نوشتن را با تکنیک‌های نویسندگی خلاق آشنا کرد.
 
 
در ادامه این برنامه که به نوعی جشن انتشار شماره چهارم مجله سیزده در شیراز بود فیلم «پاپ» با حضور احسان عبدی‌پور، شورای دبیران و نوجوانان تحریریه سیزده در پردیس سینمایی گلستان اکران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها