یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
نادر قدیانی در همایش «نشر ـ ناشر ـ تجربه» از تجربیات خود می‌گوید

سومین برنامه نشر ـ ناشر ـ تجربه با حضور نادر قدیانی، مدیر انتشارات قدیانی به صورت آنلاین به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان سه‌شنبه 18 آبان برگزار می‌شود.

برزو سریزدی، مجری – کارشناس همایش "نشر ـ ناشر ـ تجربه" در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری هفدهمین همایش انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، گفت: در ادامه‌ برنامه‌ نشر ـ  ناشر ـ تجربه، قصد داریم تا با دعوت از ناشران موفق و گفت‌وگو با آنها، ناشران تازه‌کار را با چالش‌های این شغل آشنا کرده و راهکارهای عملی پیش روی آنها قرار دهیم.
 
وی افزود: این موضوع موجب می‌شود تا ناشران جوان مسیر درست و همواری را برای ادامه‌ کار خود انتخاب کرده و به جای فرضیات، تئوری‌ها و بعضاً نقشه راه نادرست از تجربیاتی که امتحان پس داده‌اند استفاده کنند.
 
سریزدی با بیان اینکه در سومین برنامه‌ نشر ـ ناشر ـ تجربه، نادر قدیانی؛ مدیر انتشارات قدیانی حضور خواهد داشت، عنوان کرد: قرار است میهمان برنامه درباره تجربیات خودن و اینکه از چه موقع فعالیت در حوزه نشر را شروع کرده است، همچنین انگیزه‌شان و راهی که در این مسیر طی کرده‌اند سخن بگوید.
 
به گفته وی، ارائه تعریفی از ناشر حرفه‌ای و اینکه یک ناشر برای موفقیت چقدر باید زمان بگذارد؛ از دیگر مباحثی است که قرار است در گفت‌وگو با‌ مدیر انتشارات قدیانی به بحث و تبادل نظر برسیم و در پایان گفت‌وگو نیز به سؤالات مخاطبان از سوی وی پاسخ داده می شود.
 
سومین برنامه نشر ـ ناشر ـ تجربه سه‌‌شنبه 18 آبان ماه از ساعت 16 تا 17 در صفحه‌ اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی anjomanketabeKodak برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها