یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
شاعران استان فارس «در باغ دانایی» از کتاب می‌گویند

به مناسبت هفته کتاب، جشنواره شعر «در باغ دانایی» با موضوع کتاب و کتابخوانی ویژه شاعران و ادیبان استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، به مناسبت هفته کتاب، محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با همکاری انجمن ادبی شهر شعر، جشنواره شعر «در باغ دانایی» را ویژه شاعران و ادیبان استان فارس برگزار می‌کند.

این جشنواره با  توجه به اهمیت کتاب و لزوم ترویج کتابخوانی از طریق ادبیات و هنر برنامه‌ریزی شده است و از تمامی شاعران و ادیبان استان فارس دعوت می‌شود با شرکت در این جشنواره و سرایش آثار فاخر با موضوع یار مهربان در ترویج فرهنگی کتابخوانی و آشتی عموم مردم با کتاب و کتابخانه‌های عمومی همراه شوند.

این جشنواره با موضوع کتاب، کتابخوانی و کتابدار طراحی شده و تا دوشنبه یکم آذرماه مهلت دارد. شاعران فارس می‌توانند آثار خود را همراه با مشخصات فردی از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ به شماره دبیرخانه جشنواره 09059172233 ارسال کنند.

در تعداد و قالب آثار ارسالی هیچ محدودیتی نیست؛ آثار باید در قالب متن ارسال شوند و شعرهایی که به صورت عکس یا صوت ارسال شوند، داوری نخواهند شد. همچنین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بهره‌برداری از اشعار مجاز خواهد بود.

برابر اعلام، پس از داوری آثار، از 10 اثر برگزیده این جشنواره با اهدای لوح سپاس و هدیه یادبود تقدیر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها