چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مشارکت شاعرانی از 13 استان در چهاردهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب»

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب (یادمان قیصر امین‌پور) از برگزاری این دوره از جشنواره همزمان با سالمرگ این شاعر فقید در 8 آبان‌ماه و در آرامگاه وی در گتوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، حمید بهداروند رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و دبیر چهاردهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب (یادمان قیصر امین‌پور) گفت: در این دوره از جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» شاعرانی از 13 استان شامل خراسان، گیلان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان، کرمانشاه، زنجان، قم و اصفهان شرکت کردند.

بهداروند با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در مردادماه امسال منتشر شد، تصریح کرد: بیش از 100 اثر متعلق به 70 شاعر در سبک‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری، تعدادی از آنها انتخاب و برگزیده شدند که در روز جشنواره یعنی 8 آبان‌ماه معرفی می‌شوند و سرایندگان این آثار شعرخوانی می‌کنند.

رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند با اشاره به بخش جنبی جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» عنوان کرد: نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «در مسیر باد» توسط انجمن خوشنویسان گتوند با حضور آثار خوشنویسان این شهرستان برگزار می‌شود. اجرای نقاشی و موسیقی محلی زنده از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها