سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
رونمایی از «زخم‌های نشمرده» در ارومیه

کتاب «زخم‌های نشمرده» خاطرات جعفر عباس‌نژاد، آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس به همت دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی در ارومیه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، کتاب «زخم‌های نشمرده» در دهمین محفل «خاطره دفاع مقدس» در آذربایجان‌غربی و با حضور مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان اداری و لشکری استان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله ارومیه، رونمایی و معرفی شد.

«زخم‌های نشمرده» بخشی از خاطرات جعفر عباس‌نژاد، آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس و از مدافعان حرم است و در آن، عملیات‌های مختلف و دوران اسارت وی در عراق به کوشش حسین غفاری از فعالان عرصه ادبیات پایداری در استان طی سال جاری در دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی تولید و منتشر شده است.
 
همچنین بیان خاطراتی از مرحوم «جعفر عباس نژاد» توسط همرزمان او، اجرای سرود‌های حماسی توسط گروه طوبی، تئاتر صحنه‌ای با هنرمندی «سعید صلحی» همراه با نمایشگاه عکس، گرافیکیِ «و آن دقایق آبی» با موضوع دفاع مقدس از برنامه‌هایی بودند که در دهمین محفل خاطره دفاع مقدس اجرا شدند.


دلنوشته‌های دختر مرحوم جعفر عباس‌نژاد، سرودهای حماسی با اجرای گروه طوبی ارومیه، اجرای نمایش صحنه‌های با موضوع دفاع مقدس با هنرمندی سعید صلحی از هنرمندان عرصه تئاتر استان در کنار بیان خاطراتی از همرزمان جعفر عباس‌نژاد از دوران هشت سال جنگ تحمیلی و اسارت و برگزاری نمایشگاه «و آن دقایق آبی» از دیگر برنامه‌های بودند که در آیین رونمایی و معرفی کتاب «زخم‌های نشمرده» برای حاضران ارائه شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها