شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
مهرواره ادبی «با طبیعت مهربان» فراخوان داد

اداره‌کل حفاظت محیط زیست فارس با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، مهرواره ادبی «با طبیعت مهربان» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، رییس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان گفت: این مهرواره (جشنواره)، در دو رده سنی 7 تا 11 سال (نوخوان و نونهال) و 12 تا 18 سال (نونگاه و نوجوان) به ترتیب در ​قالب‌های متن ادبی و خاطره و همچنین شعر و داستان، برای تمام اعضای کانون و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

زهرا شفیعی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار دهم دی‌ماه 1400 خواهد بود و آثار بایستی به طور مجزا، در قالب فایل وُرد (word) و با اندازه قلم ١۴ و نوع قلم (B Nazanin) به همراه فرم مشخصات از طریق پست الکترونیک به آدرس afarinesheadabi@yahoo.com ارسال شود و در بخش داستان کوتاه اثر باید حداقل 700 کلمه باشد.

​وی با اشاره به شرایط بیان شده در این فراخوان یادآور شد: این آثار باید توسط اعضای کانون و دانش‌آموزان خلق شده و ارسال تنها یک اثر در هر بخش  پذیرفته می‌شود.
 
به گفته رییس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی محیط زیست فارس، با توجه به امکان چاپ آثار برگزیده توسط دبیرخانه مهرواره، دست‌نوشته‌ها نباید پیش از این در هیچ کتاب، مجله و رسانه‌ای منتشر شده باشند.

​شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر و محورهای محتوایی می‌توانند با شماره تماس 07138302480، داخلی‌های 215 و 227 و 300 تماس گرفته یا به آدرس وب‌سایت http://Fars.kpf.ir مراجعه کنند. 

یادآور می‌شود: زمان اختتامیه و اعلام نتایج​ نیز 29 دی‌ماه 1400، هم‌زمان با روز ملی هوای پاک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها