شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
سلسله نشست‌های «مرزهای دانشی-سیاستی» برگزار می‌شود

«بخش بین‌الملل مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه» و «هسته علوم شناختی مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه و مرکز پژوهش‌های مجلس»، سلسله نشست‌های «مرزهای دانشی-سیاستی» را با موضوع «الهیات و هوش مصنوعی» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست اول از سلسله نشست‌های «مرزهای دانشی-سیاستی» که با موضوع «الهیات و هوش مصنوعی» از سوی «بخش بین‌الملل مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه» و «هسته علوم شناختی مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه و مرکز پژوهش‌های مجلس»، برگزار می‌شود، با عنوان «آشنایی با دانش هوش مصنوعی و نقاط تلاقی آن با الهیات»، 24 مهر 1400 در ساعت 19:30 با سخنرانی بهروز مینایی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و یوریک ویلکس از دانشگاه شفیلد انگلیس برگزار می‌شود.

نشست دوم از این سلسله نشست‌ها نیز با موضوع «هوش مصنوعی و پدیده آگاهی» در تاریخ 8 آبان 1400 در ساعت 19:30 با  سخنرانی سیدمحمد سادات منصوری عضو هیات علمی پژوهشکده علوم شناختی و جی‌پی مورلند عضو هیات علمی دانشگاه بایولا کالیفرنیا برگزار می‌شود.

22 آبان 1400 در ساعت 19:30 نشست سوم از این سلسله نشست‌ها برگزار می‌شود که علیرضا طالب‌پور عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشت و تیموثی شتل عضو هیات علمی دانشگاه مسایا(پنسیلوانیا) سخنرانان این نشست با عنوان «هوش مصنوعی و دین» خواهند بود.

همچنین آخرین نشست از این سلسله نشست‌ها با عنوان «خداباوری و هوش مصنوعی» در تاریخ 6 آذر 1400 برگزار می‌شود که علیرضا قائمی‌نیا عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و ویلیام کلاکسین عضو هیات علمی دانشگاه هرتفوردشیر در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام جهت حضور در این نشست‌ها با شماره 09331002672 و یا نشانی سایت lict.ac.ir/events مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها