سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
حافظیه پذیرای مسئولین استانی و کشوری در بزرگداشت حافظ شیرازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با گرامی‌داشت یادروز خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی، گفت: آیین هفته بزرگداشت حافظ شیرازی، امسال نیز همچون سال‌های پیش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با گرامیداشت روز  بزرگداشت خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی، گفت: آیین هفته بزرگداشت حافظ شیرازی، امسال نیز همچون سال‌های پیش برگزار خواهد شد.

به گفته صابر سهرابی، در این آیین، حافظیه، پذیرای مسئولین کشوری، استانی، فرهنگ‌وران و هنرمندان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برگزاری مجازی آیین بزرگداشت حافظ شیرازی در سال پیش، افزود: با افزایش واکسیناسیون و کاهش همه‌گیری کرونا در چند ماه گذشته، توانستیم هماهنگی‌ها را برای برگزاری این آیین در حافظیه انجام دهیم؛ هرچند برگزاری این آیین باز هم با پیروی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس یادآور شد: امسال، آیین بزرگداشت حافظ شیرازی، ساعت 20 روز چهارشنبه 21 مهرماه، در حافظیه با حضور مسئولین کشوری و استانی و همچنین نزدیک به 300 تن از فرهنگ‌وران و هنرمندان برجسته استان فارس، برگزار می‌شود. 

یادآور می‌شود: پخش زنده این آیین نیز در شبکه تلوزیونی استان فارس و فضای مجازی برای دوست‌داران فرهنگ و ادب فارسی نیز پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها