سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کتاب «لحظه‌های بی‌تکرار» رونمایی شد

تازه‌ترین اثر انتشارات هاویر با عنوان «لحظه‌های بی‌تکرار»، مستند مصور تشییع شهدای لرستان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 20 مهرماه در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، از کتاب «لحظه‌های بی‌تکرار» اثر «کامین ملکی» رونمایی شد.

این کتاب، مستند تصویریِ تشییع و خاکسپاری 21 شهید والامقام لرستانی در قالب ۱۵ مراسم، اثر هنرمند لرستانی، کامین ملکی است که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از سوی انتشارات هاویر خرم‌آباد در 240 صفحه با قطع خشتی به صورت رنگی منتشر شده است.

این عکاس لرستانی کتاب را به روح شهدا و تمام مادرانی که بر داغ فرزندانشان در دفاع از میهن مویه سروده‌اند، تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و این کتاب نیز کتاب ارزشمندی است که یکی از خبرنگاران استان آن را به چاپ رسانده است.


حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی افزود: خبرنگاران وظیفه مهمی را در جامعه انجام می‌دهند و در هر کار پسندیده‌ای خبرنگاران و خبرگزاری‌ها نقش اساسی دارند.

در این مراسم از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از کامین ملکی پدیدآورنده کتاب «لحظه‌های بی‌تکرار» تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها