یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
اهدای 150 جلد کتاب به کودکان دورودی

همزمان با ایام «هفته ملی و روز جهانی کودک» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود از اهدای کتاب به کودکان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، علی‌محمد زیدوندی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود گفت: ترویج کتاب و کتابخوانی و بسط فرهنگی در نقاط مختلف شهر از اهداف این طرح هستند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود بیان کرد: اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان به صورت خواه‌ ناخواه باعث تشویق کودکان به سمت آگاهی و کتابخوانی می‌شود و نقش ارزنده‌ای در پرورش استعداد و خلاقیت کودکان دارد.

زیدوندی افزود: کتاب‌های اهدایی متناسب با گروه سنی کودکان محلات مختلف شهر در نظر گرفته می‌شوند و در اختیار آنها قرار می‌گیرند.
 

 
وی تصریح کرد: در این سری از طرح اهدای کتاب، تعداد ۱۵۰ عنوان کتاب به کودکان اهدا شد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول هفته ملی کودک، طرح اهدای کتاب بین کودکان محلات شهر دورود ادامه خواهد داشت.

علی‌محمد زیدوندی در پایان با اشاره به اهمیت ترویج مطالعه در سنین کودکی اظهار کرد: آمار مطالعه در کشور ما پایین است و باید به فکر راه‌کارهایی برای افزایش این آمار باشیم. یکی از مؤثرترین راهکارها ترویج کتابخوانی از سنین کودکی است، زیرا اگر کودکان به مطالعه عادت کنند، در بزرگسالی هم آن‌را ادامه می‌دهند. امیدواریم با اجرای این طرح گامی در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها