سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
عضویت مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آغاز شد

بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با هدف شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان به صورت رایگان عضو می‌پذیرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در فارس، بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با بیش از ۵۰ سال سابقه، خدمت‌رسان مناطق محروم و کم‌بضاعت و افرادی که امکان حضور در کارگاه‌های مراکز را ندارند، بوده است.

بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی پیشینه‌ای طولانی دارد و ابتدا با نام «مرکز بررسی آثار» آغاز به کار کرده است. در حال حاضر بیش از ۶هزار عضو کودک و نوجوان در سراسر کشور آموزش‌های تخصصی در زمینه‌ نوشتن خلاق، شعر و داستان را در قالب نامه از مربیان خود دریافت می‌کنند.

کودکان و نوجوانان مناطق محروم و روستایی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دسترسی ندارند، بیشترین اعضای بخش مکاتبه‌ای را تشکیل می‌دهند.

یادآوری می‌شود، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به نوشتن شعر یا داستان در اقصی نقاط کشور که امکان حضور در کارگاه‌های ادبی مراکز ثابت و سیار کانون را ندارند، می‌توانند آثار خود را از طریق نامه یا به صورت الکترونیکی (ایمیل) به مرکز آفرینش‌های ادبی استان خود ارسال و از همین مسیر آموزش‌های تخصصی در زمینه‌ی نوشتن خلاق، شعر یا داستان را دریافت کنند.

بر این اساس کودکان و نوجوانان علاقه‌‎مند به نویسندگی و شاعری می‌توانند تنها با ارسال یک اثر خود به شماره واتس‌آپ 09338609373 در مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری فارس عضو شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها