چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
قصه‌های آن سوی خاک‌ریز با حضور قصه‌گویان برتر کشوری

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه‌برنامه قصه‌گویی کشوری «قصه‌های آن سوی خاک‌ریز» را با حضور قصه‌گویان برتر کشوری برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، ویژه‌برنامه قصه‌گویی «قصه‌های آن سوی خاک‌ریز»، به همت انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با مشارکت قصه‌گویانی از استان‌های کرمان، کرمانشاه و یزد، از چهارشنبه ۳۱ شهریور آغاز و تا سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ادامه دارد.

براساس گزارش، در این ویژه ‌برنامه هر روز رأس ساعت ۱۱ صبح، یک قصه‌گو از هفت قصه‌گوی منتخبِ استان‌های خوزستان، کرمان، کرمانشاه و یزد، از طریق صفحه انجمن قصه‌گویی کانون خوزستان به نشانی ghesehgoueekhouzestan، به‌صورت زنده قصه‌گویی خواهند داشت.

علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی می‌توانند قصه «قلعه‌ِجنی» را با قصه‌گویی فاطمه رشیدی از خوزستان امروز، قصه «ور آر یو حسن» با قصه‌گویی آرام امینی از کرمان در یک مهر  و قصه‌ی «نجوای کرخه» را با قصه‌گویی مونا سبحانی از خوزستان در ۲ مهر  بشنوند و ببینند.

در ۳ مهرماه مرجان نوروزی زاده از خوزستان قصه «یه جور دیگه»، نعیمه بیدمشکی از یزد در ۴ مهر قصه «فقط پنج کوچه بن‌بست»، علی قسمتی از کرمانشاه در ۵ مهر  قصه «۷۳ مین یار» و فاطمه جوکار از خوزستان در ۶ مهر قصه «راز سیب» را، در ویژه برنامه قصه‌گویی «قصه‌های آن سوی خاک‌ریز» اجرا خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها