دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
برگزیدگان سوگواره ادبی «موکب واژه‌ها» در ارومیه معرفی شدند

شاعران برگزیده «سوگواره شعر آیینی موکب واژه‌ها» طی مراسمی ویژه با حضور جمعی از شاعران و مسئولان در شهرستان ارومیه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، در آیین اختتامیه این سوگواره ادبی که با حضور شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی ارومیه، سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه شهدای استان و رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در محوطه سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد، شاعران برگزیده این سوگواره استانی در دو بخش «شعر ترکی و شعر فارسی» معرفی شدند.

بر اساس رای هیات داوران سوگواره شعرآیینی موکب واژه‌ها، در بخش شعر ترکی «علی شجاع و رضا قربانی از ارومیه به همراه صمد تقی‌زاده از سلماس» و در بخش شعر فارسی نیز «وحید طلعت از میاندوآب، محدثه خاک‌زاد از تکاب و کیانوش سفری از ارومیه» به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

سوگواره «شعر آیینی موکب واژه‌ها» به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهدا کربلا حضرت امام حسین (ع) به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و با همکاری و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها