دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
نخستین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» منتشر شد

نخستین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» با مطالبی در حوزه‌های سینما، ادبیات و فرهنگ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جلد نخستین شماره این ماهنامه به گپ‌وگفت تفصیلی با نصرت‌الله تابش، معاون سابق بنیاد سینمایی فارابی و مدیرمسئول ماهنامه «فیلم نگار» اختصاص پیدا کرده و در این گفت‌وگو، موضوع جذاب سینما و فلسفه مورد بررسی و مداقه قرار گرفته است.

همچنین «آرمان هنر» در پرونده نقد فیلم خود، سریال «لوکی» و فیلم‌های «هلبوی» و «هل بوی ۲: ارتش طلایی» اثر گیرمو دلتورو را به قلم پویان عسگری و در سینمای ایران فیلم‌های «خورشید» مجید مجیدی، «درخت گردو» محمدحسین مهدویان، «تک خال» مجید مافی و «دینامیت» مسعود اطیابی را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

یادکردی از پرویز پورحسینی، بایدها و نبایدهایی برای ادبیات و کتاب، آسیب‌شناسی تبلیغات تلویزیونی در ایام کرونا، نگاهی به نمایشنامه‌های محرمی انتشارات کتاب نیستان، اهمیت تصویرسازی سینمایی و تلویزیونی از راهپیمایی اربعین و «کرونا و زیست فرهنگی ما» از جمله یادداشت‌ها و گفتارهای اهالی فرهنگ و هنرند که در اولین شماره «آرمان  هنر» منتشر شده‌اند.

ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» به مدیرمسئولی سیده‌الهام کاظمی و سردبیری صدرا صدوقی در 32 صفحه و با قیمت 15‌هزار تومان منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها