چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
«رویاها و هنوز هم رویاها» منتشر شد

کتاب «رویاها و هنوز هم رویاها» نوشته حسین نوروزی‌پوربه همت نشر سیب سرخ به بازار کتاب راه یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ کتاب «رویاها و هنوز هم رویاها» نوشته حسین نوروزی‌پور، از سوی نشر سیب سرخ و در دسته رمان‌های ایرانی این نشر به کتاب‌فروشی‌ها رسید.

در بخشی از کتاب آمده است: «همه‌ی ما در یک نقطه‌ی اتصال رویا گیر کرده بودیم، از من خواسته شد کنار پنجره بنشینمو تصور دورن ذهنم را با صدای بلند بازگویم. گفتم: «پرنده» ثبت شد و کسی که خیلی دورتر از من بود و کسی هم از این همه فاصله نمی‌توانست به ائ در آن لحظه از رویای من خبر دهد، روی صحنه آمد و گفت: «پرنده» و دیگری، در همان لحظه‌ی نطفه‌ی رویاهای مشترک، تصویر پرنده‌ای در حیاط روی شاخه‌ی درخت انجیر فرستاد...»

در پشت جلد از کتاب می‌خوانیم: «طاهره خندید. آن قدر خندید که تمام صورتش قرمز شد. گفتم: «چرا می خندی؟» گفت: «پسر، طاهره روی بدنش از نوک پا تا فرق سر از زخم پوشیده شده، حالا این برش مرد عوضی روی پوستم نمی‌تواند مرا بدحال کند!» هردوی ما زخم خورده، هردوی ما در یک زندگی دوزخی گرفتار بودیم، بال می‌خواستیم برای پرواز...»

کتاب «رویاها و هنوز هم رویاها» نوشته حسین نوروزی‌پور، در 107 صفحه، به قیمت 36 هزار تومان، در قطع رقعی و جلد شومیز، از سوی نشر سیب سرخ به بازار کتاب رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها