دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
«لور» منتشر شد/ داستانی علمی- تخیلی از جنگ خدایان

 کتاب «لور» نوشته الکساندرا برکن و با ترجمه زهرا چفلکی، از سوی انتشارات کتابسرای تندیس به بازار کتاب رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ رمان «لور؛ سرنوشت را به من گره بزن»  نوشته الکساندرا برکن و با ترجمه‌ای از زهرا چفلکی، به همت انتشارات کتابسرای تندیس به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

الکساندرا برکن در کتاب «لور» در فضایی علمی- تخیلی و فانتزی، از خدایانی می‌گوید که هر هفت سال به زمین دعوت می‌شوند اما با ورودشان به این سیاره جنگی برای شکارشان در می‌گیرد.

خانواده‌های باستانی سعی دارند تا با شکار خدایان به قدرت‌های خارق‌العاده آن‌ها دست یابند؛ اما در این میان لور که پیشتر خانواده خود را از دست داده، حاضر به جنگ نیست.
 
در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «جنگ خدایان. پوسایدون، آتنا، آپولو، افرودیت، آرس، دیونیسوس، هفائستوس، آرتمیس، هرمس. نه خدا به من خیانت کرده‌اند. هر هفت سال، یک هفته وقت دارید تا این خدایان فانی را شکار کنید و قدرتشان را به چنگ بیاورید. آگون تا زمان زنده‌ماندن آخرین خدا ادامه خواهد داشت. این چیزی بود که قرن‌ها پیش زئوس به فانی‌های المپیوس نوید داد. لور هرگز نمی‌خواست به آگون برگردد. گذشته‌ی تاریک و آینده‌ی پر از ترس پیش رویش فرصت زندگی را از او گرفته بود. اما سرنوشت، رهایش نمی‌کند. کاستور، دوست دوران بچگی‌اش بعد از هفت سال برمی‌گردد؛ اما حضور یک الهه، خدای خرد و جنگاوری، آتنا دختر زئوس زندگی لور را برای همیشه عوض می‌کند. حالا او دنبال انتقام خانواده‌اش است و حاضر است برای کشتن وارث خدای جنگ، اریس، هر کاری بکند.»
 
«مردم مشوش»، «من پیش از تو»، «پس از تو»، «هارلی مرلین و دوقلوهای اسرارآمیز»، «سرزمین موعود»، «خواهر من قاتل زنجیره‌ای»، «گلبرک برافراخته دریا» و «انجمن دختران مرده» از جمله آثار زهرا چفلکی در حوزه ترجمه هستند.

کتاب «لور»، نوشته الکساندرا برکن، در 528 صفحه، به قیمت 145 هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه زهرا چفلکی، از سوی انتشارات کتابسرای تندیس به کتاب‌فروشی‌ها رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها