سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
ورود «جمهوری دزدان» به بازار کتاب

کتاب «جمهوری دزدان» نوشته اسکات لینچ، با ترجمه سعید سیمرغ و از سوی انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ کتاب «جمهوری دزدان؛ ماجراهای لاک لامورا» نوشته اسکات لینچ، با ترجمه‌ای از سعید سیمرغ و به همت انتشارات کتابسرای تندیس به کتاب‌فروشی‌ها رسید.

«جمهوری دزدان» که در فضای فانتزی و در ژانر علمی- تخیلی روایت می‌شود، نخستین‌بار درسال 2013 منتشر شده است.
 
در توضیحی بر این کتاب می‌خوانیم: «وقتی چیزی که قرار است بزرگ‌ترین سرقت تمام دوران کاری‌شان باشد در نهایت به شکست مفتضحانه می‌انجامد، لاک و دوست باوفایش ژان، به سختی جانشان را برمی‌دارند و می‌گریزند. یا حداقل ژان می‌گریزد. ولی لاک، به خاطر زهر مرگباری که هیچ پزشک و کیمیاگری توان درمانش را ندارد کم‌کم تحلیل می‌رود. درست هنگامی که پایان کارش نزدیک است، جادوگری اسرار‌آمیز به لاک پیشنهاد فرصتی می‌دهد که می‌تواند با جانش را نجات دهد یا کارش را به یک‌باره و برای همیشه تمام کند. انتخابات سیاسی جادوگران در پیش است و اقلیت‌ها نیاز به یک مهره دارند. اگر لاک بپذیرد که نقشش را در بازی ایفا کند، از جادو برای بیرون کشیدن زهر از بدنش استفاده خواهد شد، هرچند این فرایند چنان طاقت فرساست که شاید او در حین آرزوی مرگ کند. لاک مخالف است، ولی دو عامل اراده‌اش را خرد می‌کند: های ژان و اشاره جادوگر به زنی از گذشته لاک، سابیتا.»
 
اسکات لینچ؛ نویسنده فانتزی‌نویس آمریکایی، متولد دوم آوریل سال 1978 است. او نویسنده سری رمان‌های جنتلمن باستر است.

کتاب‌های «روبات کامل»، «آسیموف در آغاز»، «قهرمانان»، «حماسه هرچی»، «لویاتان»، «دریاهای سرخ زیر آسمان سرخ»، «طعم سرد انتقام»، «واپسین نبرد پادشاهی»، «تیغ شمشیر»، «ریگی در آسمان» و «دروغ‌های لاک لامورا» از جمله آثار سعید سیمرغ در حوزه ترجمه به شمار می‌آید.

کتاب «جمهوری دزدان» نوشته اسکات لینچ، در 824 صفحه، به قبمت 235 هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه سعید سیمرغ، از سوی انتشارات کتابسرای تندیس به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها