دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
«فهرست مهمانان» منتشر شد

کتاب «فهرست مهمانان» نوشته لوسی فولی و با ترجمه سحر قدیمی، به همت نشر ثالث روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ رمان «فهرست مهمانان» نوشته لوسی فولی، با ترجمه‌ای از سحر قدیمی و از سوی نشر ثالث به کتاب‌فروشی‌ها آمد.

نویسنده در این اثر که برای نخستین‌بار در سال 2020 منتشر شده است، با استفاده از ژانر جنایی و معمایی، داستانی هراس‌آور و پرکشش را به تصویر می‌کشد.

در توضیحی بر این کتاب آمده است: «مهمانان دعوت‌شده به مراسم عروسیِ یک چهرهٔ محبوب تلویزیونی هریک نادانسته تکه‌ای از پازلی می‌شوند که سال‌ها قبل ساخته شده است.

جنایت‌ها و خیانت‌ها و ترس‌ها و مرگ‌ها آدم‌هایی را به هم پیوند می‌دهد که فکرش را هم نمی‌کرده‌اند. گذشته‌ای که هیچ‌گاه دست از سرِ انسان‌ها برنمی‌دارد، در این داستان مانند هیولایی از دلِ یک مراسم عروسی باشکوه سر برمی‌آورد و خواننده را نیز مانند شخصیت‌های داستان مبهوت می‌کند.

لوسی فولی در این رمان خاطرات هراسناک دوران مدرسهٔ شخصیت‌ها را با وقایع دوران بزرگسالی‌شان پیوند زده و حال‌وهوایی خلق کرده است که زمینهٔ پررنگ هراس در هر لحظه‌اش دیده می‌شود و بوی جنایت آمیخته با خیانت مشام خواننده را پُر می‌کند.»
 
کتاب «فهرست مهمانان» نوشته لوسی فولی، در 378 صفحه، به قیمت 78 هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه سحر قدیمی، از سوی نشر ثالث به بازار کتاب رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها