شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
اختصاص 10 میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم‌آباد

جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اختصاص یافته تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد اظهار کرد: راه‌اندازی کتابخانه مرکزی شهرستان خرم‌آباد یکی از مطالبات اساسی مردم است که برای تکمیل آن در کمیته برنامه‌ریزی ۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با میزان اعتبار اختصاص یافته و با همت اداره‌کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان متولی اجرای این پروژه، اقدامات لازم برای راه‌اندازی طرح و فعال نمودن پیمانکار صورت گیرد.

طولابی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در جامعه وظیفه همگانی است؛ بنابراین باید بیش از پیش نسبت به تأمین امکانات اعم از نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و توسعه اماکن کتابخوانی و در محیط‌های اداری، اقدام شود.
 

فرماندار خرم‌آباد بازگشایی کتابخانه‌ها در شرایط کرونایی را منوط به تصمیم‌گیری در ستاد مقابله با کرونا دانست و افزود چنانچه مشکلی سلامت شهروندان را تهدید نکند، این امر نیز انجام خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها