شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
«نابودی کسی که تازه از خواب بیدار شده بود» منتشر شد

کتاب «نابودی کسی که از خواب بیدار شده بود» نوشته محمد فائزی‌فرد از سوی نشر پیدایش به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ کتاب «نابودی کسی که از خواب بیدار شده بود» نوشته محمد فائزی‌فرد به همت نشر پیدایش به بازار کتاب رسید. این کتاب در مجموعه «ادبیات ژانری» و برای گروه سنی بزرگسال (16+) منتشر شده است.

در توضیحی بر این اثر آمده که مرد از خواب می‌پرد. نه تختش را به یاد می‌آورد و نه حتی اتاقی که در آن چشم گشوده را. از دنیایش هم هیچ خاطره‌ای ندارد.

دختری او را یاری می‌کند تا به خانه‌اش بازگردد و برای بهبود جراحاتش به بیمارستان برود. مرد بی‌آنکه متوجه باشد به گروهی شورشی وصل می‌شود، گروهی که انگار مرد یکی از ارکان مهم آن است. گروهی که علیه بردگی ماشین‌وارشان قیام کرده‌اند. اما اوضاع با بازداشت مرد پیچیده‌تر می‌شود. چیزی در درون مرد گم شده، شاید گم‌شده‌ی او زمان باشد... آنچه بر مرد می‌گذرد به گذشته مربوط است یا آینده...

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم: «شماره‌ی 136 درست روبه‌رویم قرار دارد. دقیقا مشابه ساختمانی که در آن زندگی می‌کنم. و درست مقابل این سازه‌ی خالی از روح، خیابانی قرار دارد که پر است از خانه‌های کوچک‌تر. از کنار ساختمان 136 می‌گذرم و وارد خیابان فرعی می‌شوم. خانه‌های اینجا کمتر دچار ویرانی شده‌اند. درها سرجای‌شان استوارند و پنجره‌ها همه مسدود شده‌اند. از طرفی زندگی انگار در این خیابان بیشترجریان دارد. جلوی خیابان سمت راست که باید داخلش بپیچم چند نفر دور هم جمع شده‌اند و آتش کوچکی میان‌شان در حال سوختن است.»

کتاب «نابودی کسی که از خواب بیدار شده بود» نوشته محمد فائزی‌فرد، در 240 صفحه، با شمارگان هزار نسخه، به قیمت 67‌هزار تومان و جلد شومیز، از سوی نشر پیدایش به کتاب‌فروشی‌ها رسید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها