پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
«کتاب گری» با طعم پیتزا/ تجربه تولید کتاب در یک روز

«کتاب گری» با هدف تجربه تولید کتاب در یک روز، در اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در اصفهان، «کتاب گری» با هدف تجربه تولید کتاب در یک روز، در اصفهان آغاز به کار کرد. اولین رویداد این مجموعه، امروز عصر، ساعت 16 با حضور مجتبی شاهمرادی مدیر نشر آرما، در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود.
 
 «کتاب گری» که با شعار «کتابگری با طعم پیتزا» و «تجربه تولید کتاب در یک روز» آغاز به کار کرده است، در این رویداد قرار است شرکت کنندگان از صبح تا بعد از ظهر که حاضر می‌شوند فرایند تولید یک کتاب را با هم تجربه کنند. از ترجمه، ویراستاری، صفحه‌آرایی، به چاپ رسیدن آن کتاب تا عصر همه شرکت کنندگان از آن کتاب رونمایی کنند.

هدف این رویداد این است که هر ماه برگزار شود و بسته به شرایط اجتماعی و تناسب‌های تقویمی «تم» رویداد متفاوت خواهد بود. آغاز این مجموعه رویداد با هدف کارآفرینی و استارتاپ است.
 
پیش رویدادی برای همین موضوع مطرح است که هم بحث اقتصاد محتوا باشد و هم این که داستان یک کتاب از صفر تا صد به چه شکل قرار است برگزار شود. این رویداد با کمک دغدغه‌مندان حوزه کتاب مداوم و ادامه‌دار خواهد بود.
 
یادآوری می‌شود، این رویداد در مجموعه نشریار برنامه‌ریزی شده و قصد دارد تا هویتی مستقل از مجموعه‌ای دیگر با عنوان «کتاب‌گری» داشته باشد. نشریار یک استارت‌اپ است که در حال فعالیت در حوزه نشر است. یک پلتفرم آنلاین تولید کتاب است و تمامی خدمات چاپ یک کتاب را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

همچنین به دلیل هم‌افزایی این استارت‌اپ، رویداد به صورت مشترک با شتاب دهنده «هنر و رسانه کاما» که به تازگی در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شده آغاز به کار کرده است.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها