چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
انتشار کتابی درباره مد استایل

کتاب «مد استایل»، اثر امیر زبده از سوی نشر طوفان واژه‌ها راهی بازار نشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بر اساس آنچه در کتاب مطرح شده است، این کتاب نخستین اثر مد استایل در کشور است که از سوی یکی از مدل‌های مطرح بین‌المللی کشورمان به نام امیر زبده نگارش شده است.

خواندن این کتاب علاوه بر اینکه ایجاد ذوق و شوق برای عکاسی و یادگیری علم مد و فشن در سنین مختلف ایجاد می‌کند؛ باعث تاثیرگذاری آن در سبک زندگی و ایجاد ارتباط تازه جهت شروع زندگی جدید نیز می‌شود.
 
در این کتاب به مباحثی مانند «سبک زندگی اسلامی و زیباشناسی در مادلینگ»، «تعریف و تاریخچه مادلینگ»، «آداب مادلینگ»،‌ «راهنمای عملی مادلینگ»، «سبک‌های مد و فشن» و «تاریخچه برندهای معتبر دنیا» پرداخته شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
«مدل تبلیغاتی صرفا به معنای تبلیغات تلویزیونی و بازیگر شدن نیست. این حوزه بخش‌های مختلفی دارد و مخاطبان آن مصرف‌کننده‌های عادی، افراد سرمایه‌دار، خانواده‌ها، والدین، کودکان و...؛ به‌طور کل می‌توان گفت تمام اقشار جامعه را در برمی‌گیرد.»
 
امیر زبده بیست و پنجم آبان ماه 1357 در تهران متولد شد. با توجه به علاقه‌ی وافری که به امور تبلیغاتی و رشته مادلینگ، فعالیت خود را از سال 82 در ایران آغاز کرده و موفق به کسب توانایی‌ها و دستاوردهای بزرگی در رشته فتومادلینگ شده است. او در این سال‌ها برای شرکت مطرح ایرانی و خارجی کار مدلینگ کرده است.
 
کتاب «مد استایل»، اثر امیر زبده در 152 صفحه، شمارگان 200 نسخه و به‌بهای 70 هزار تومان از سوی نشر طوفان واژه‌ها راهی بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها