پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
«همسری در طبقۀ بالا» به بازار کتاب آمد/ رمانی در ژانر وحشت، جنایی و معمایی

رمان «همسری در طبقۀ بالا» نوشته ریچل هاوکینز، با ترجمه سحر قدیمی از سوی نشر نون به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ کتاب «همسری در طبقۀ بالا» نوشته ریچل هاوکینز، با ترجمه‌ای از سحر قدیمی و به همت نشر نون در بازار کتاب منتشر شد. این اثر که در ژانر وحشت و جنایی- معمایی نوشته شده است، برای نخستین‌بار در سال 2021 به چاپ رسید.

در پشت جلد آمده است: «ریچل هاوکینز، رمان‌نویس آمریکایی، همراه خانواده‌اش در آلاباما زندگی می‌کند و پیش از اینکه به نویسنده‌ای تمام‌وقت بدل شود معلم زبان انگلیسی در دبیرستان بوده است. او با سری‌کتاب «هکس هال» خیلی زود به شهرت رسید و به نویسنده‌ای موفق و پرفروش بدل گشت. «همسری در طبقۀ بالا» جدیدترین اثر او است و در زمانی کوتاه توانسته موفقیت‌هایی چشمگیر به دست بیاورد و در فهرست کتاب‌های پرفروش جا خوش کند.

جین، دختری بی‌خانمان و فقیر در مواجهه‌ای کاملا اتفاقی با مرد رویایی‌اش از خانه‌ای اعیانی در محله‌ای مرفه سر درمی‌آورد و وارد زندگی آدم‌هایی می‌شود که هیچ شناختی از آنها ندارد، جایی‌که پشت درهای بسته رازهایی عجیب و تکان‌دهنده وجود دارد.

ریچل هاوکینز با نیم‌نگاهی به جاودانه‌های ادبیات کلاسیک انگلستان، جین ایر و ربه‌کا، داستانی رازآلود و نفس‌گیر خلق می‌کند که اهمیت استفاده از میراث ادبی کهن در رمان معاصر را به‌خوبی نشان می‌دهد؛ داستانی پر از هیجان، جاه‌طلبی، عشق و البته جنایت!»

کتاب «همسری در طبقۀ بالا» نوشته ریچل هاوکینز، در 288 صفحه، به قیمت 85 هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه سحر قدیمی از سوی نشر نون به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها