دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
کتاب «با فیلمنامه‌نویسان استان» در یزد رونمایی شد

به‌مناسبت روز سینما و طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، از کتاب «با فیلمنامه‌نویسان استان» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، در مراسمی که شب گذشته با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد، از کتاب «با فیلمنامه‌نویسان استان» رونمایی شد.

همچنین در این مراسم از پوستر «سوگواره عکس و فیلم لحظه‌های عاشورایی» رونمایی شد که برای پنجمین سال متوالی به همت انجمن سینمای جوانان استان برگزار می‌شود.

جوادیان‌زاده در این مراسم گفت: این کتاب اثری ماندگار شامل فیلمنامه‌های کوتاه، بلند، داستانی، مستند و پویا نمایی نویسندگان خواهد بود که می‌تواند علاوه بر نمایش روند فیلمنامه‌نویسی در استان، به عنوان میراثی ارزنده و راهنمای نسل‌های آینده هنرمندان سینمایی استان، ماندگار شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری «سوگواره عکس و فیلم لحظه‌های عاشورایی» گفت: مداومت اجرای این سوگواره، نکوداشت شهر میراث جهانی یزد به عنوان «دارالعباده» و «حسینیه ایران» و بیانگر ارادت خاص مردم این دیار به ابا عبدالله الحسین (ع) و شور حسینی آنان است که برگزیدگان این سوگواره به مناسبت بزرگداشت اربعین حسینی معرفی و تقدیر می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها