شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
«نتیجه‌ی رُزی» منتشر شد

کتاب «نتیجه‌ی رُزی» نوشته گرِیم سیمسیون و با ترجمه نرگس جلالتی توسط انتشارات کتابسرای تندیس به کتاب‌فروشی‌ها رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ کتاب «نتیجه‌ی رُزی» نوشته گرِیم سیمسیون و با ترجمه‌ای از نرگس جلالتی به همت انتشارات کتابسرای تندیس و در بخش ادبیات ژانری این نشر منتشر شد.

«نتیجه‌ی رُزی» جلد سوم از مجموعه‌ای سه جلدی است که پیشتر کتاب‌های «پروژه‌ی رُزی» و «تاثیر رُزی» از این مجموعه به چاپ رسیده است.
 
در توضیحی بر این کتاب آمده است که حالا هادسون پسر نوجوان یازده‌ساله‌ای است که در مقطع دبستان در نیویورک مشغول تحصیل است و با محیط پیرامونش خو گرفته است؛ اما رزی به یک باره اعلام می‌کند که موقعیت شغلی مناسبی در استرالیا به او پیشنهاد شده و تمایل دارد برای ارتقا شغلی پیشنهاد را بپذیرد و از خانواده می‌خواهد تا او را در این امر همراهی کنند ولی به نظر هادسون تمایل چندانی به تغییر و جابجایی ندارد. به هرترتیب آن‌ها به استرالیا و شهر ملبورن عزیمت می‌کنند، بعد از یافتن مدرسه برای هادسون، جاگیرشدن رزی در شغل جدید و دان به عنوان استاد ژنتیک کم‌کم ردپای مشکلات در زندگی‌شان پیدا می‌شود که البته این مشکلات مربوط به رفتار و روحیات هادسون است، دان مثل همیشه به‌منظور رفع این مشکلات دست به کار می‌شود و در این بین اتفاقات و حوادث غیرمترقبه‌ای می‌افتد.
 
کتاب «نتیجه‌ی رُزی» نوشته گرِیم سیمسیون، در 352 صفحه، در قطع رقعی، جلد شومیز، به قیمت 99 هزار تومان و با ترجمه نرگس جلالتی، از سوی انتشارات کتابسرای تندیس به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها