جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
«عصر تجربه» با مجید قیصری در اصفهان

حوزه هنری اصفهان، از برگزاری برنامه «عصر تجربه» با حضور مجید قیصری در روز شنبه 20 شهریورماه در فضای باز عمارت سعدی در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، حوزه هنری اصفهان از برگزاری برنامه‌ای با عنوان «عصر تجربه» در عمارت سعدی خبر داد. این برنامه در ساعت 18 روز شنبه 20 شهریورماه در فضای باز عمارت سعدی واقع در خیابان استانداری، گذرسعدی برگزار می‌شود.

محمداسماعیل حاجی علیان مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان ضمن اعلام این برنامه گفت: واحد آفرینش‌های ادبی با همکاری قلمستان با دعوت از نویسندگان و شاعران برگزیده کشور برنامه «عصرتجربه» را به صورت ماهانه برگزار می‌کند و هنرمندان نویسنده و شاعر در این برنامه تجارب خود را راجع به تولید کتاب و آثارشان در اختیار حضار قرار می‌دهند.

او ادامه داد: این ماه نیز از مجید قیصری نویسنده کتاب‌های معروفی چون شماس شامی، شیرنشو و… دعوت نمودیم تا ضمن بیان تجارب خود در خصوص نگارش این دو کتاب، نکاتی نیز در خصوص نویسندگی بیان کند.

حاجی علیان یادآوری کرد: در حاشیه برگزاری برنامه «عصرتجربه» از کتاب «شیرنشو» تازه ترین اثر مجید قیصری رونمایی خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند این کتاب را با امضای نویسنده خریداری کنند. «شیرنشو» توسط انتشارات کتابستان منتشر شده است و در خصوص برگزاری تعزیه در شهرستان‌های دماوند است .

مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان با بیان این که، برنامه در فضای باز عمارت سعدی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برخی از کتاب‌های این نویسنده را نیز در این برنامه تهیه نمایند.

مجید قیصری، در سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی در رشته روانشناسی تحصیل کرده است و در اوایل دهه ۷۰ به طور جدی به نوشتن داستان کوتاه پرداخت. مجموعه داستان «صلح»، رمان «جنگی بود، جنگی نبود»، مجموعه داستان «طعم باروت» و مجموعه داستان «نفر سوم از سمت چپ» محصول تلاش‌های او در زمینه داستان‌نویسی در دهه هفتاد است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها