چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
«ورای ممکن» در دسترس اهالی کتاب

کتاب «ورای ممکن» نوشته نیرمال پورجا، با ترجمه شهاب رئیسی‌اسکویی از سوی نشر نون به کتابفروشی‌ها رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ کتاب «ورای ممکن؛ زندگی من در محدوده مرگ» نوشته نیرمال پورجا با ترجمه شهاب رئیسی‌اسکویی توسط نشر نون منتشر شد که روایتی از صعودهای این نویسنده و کوهنورد به چهارده قله است.

نیرمال پورجا در شش ماه و شش روز به چهارده قله هشت‌هزار متری جهان صعود کرد؛ رکوردی که ورای ممکن به نظر می‌رسد. او علاوه بر این‌که یک بخش از زندگی خود را روایت می‌کند، مخاطب را از آغاز اتخاذ این تصمیم بزرگ، چالش‌ها و در نهایت رسیدن به هدف، قدم به قدم با خود همراه می‌کند.

کتاب «ورای ممکن» شامل بیست‌ویک فصل، فصل پایانی و سه پیوست بوده و با فصل «مرگ با افتخار» آغاز می‌شود. «امیدواری حکم خدا را دارد»، «مرگ بهتر از زندگی همراه با هراس است»، «در تعقیب بی‌امان ممتازبودن»، «در منطقه مرگ»، «شناکردن تا ماه»، «ماموریت»، «بزرگترین قمار»، «اوضاع و احوال سخت عادی می‌شود»، «در میان تاریکی»، «حماسه» و «روی قله» ازجمله فصل‌های این کتاب به شمار می‌آید.

در متنی از تایمز بر این کتاب آمده که فارغ از این‌که عاشق کوهستان باشید یا نه، از سرسختی و شجاعت نیرمال پورجا شگفت‌زده خواهید شد و تحت تاثیر دستاوردهای او قرار خواهید گرفت.

کتاب «ورای ممکن؛ زندگی من در محدوده مرگ» نوشته نیرمال پورجا، در 280 صفحه، به قیمت 69هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه شهاب رئیسی‌اسکویی از سوی نشر نون به بازار کتاب رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها