دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
چهار نوجوان رامهرمزی در میان داوران پویشی برای تدوین کتاب‌های داستان محلی

چهار نوجوان رامهرمزی عضو شورای داوران کودک و نوجوان پویش ملی تدوین کتاب‌های داستان محلی با عنوان «سرزمین جاودانی من» مدرسه توسعه پایدار دانشگاه صنعتی شریف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (خوزستان)، پویش «سرزمین جاودانی من» که با حمایت و راهبری مدرسه توسعه پایدار فعالیت می‌کند، پویشی ملی برای انتشار کتاب‌های هدفمند شعر و داستان کودک و نوجوان است و دغدغه توانمندتر کردن شهرهای کوچک و روستاها و به‌ویژه مناطق کمتردیده‌ شده‌ را دنبال می‌کند.

مدرسه توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها تحت حمایت پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف است.

این مدرسه شورایی از کودکان و نوجوانان در گروه سنی 10 تا 15 ساله را با حضور 29 نفر از استان‌های مختلف کشور تشکیل داده است. اعضای این شورا، داستان‌های کوتاه و شعر کودک و نوجوان را که در مناطق مختلف کشور با پیام‌های آموزشی در راستای پیشرفت و آبادانی تولید می‌شوند، قبل از انتشار، مطالعه کرده و مورد داوری قرار می‌دهند.

از استان خوزستان 4 نوجوان رامهرمزی از اعضای باشگاه‌های کتابخوانی متشکل از «ترنم علی‌پور»، «ستایش سرکهکی»، «یکتا محمدیان» و «هانیه محمدیان» برای عضویت قطعی شورای داوران کودک و نوجوان پویش سرزمین جاودانی من معرفی شده‌اند.

یادآوری می‌شود؛ مدرسه توسعه پایدار پس از طراحی و اجرای موفقیت آمیز این ایده‌ی برآمده از مطالعه و نگاه درون‌زا و تمرکززدا به توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی، اصول و چارچوبی برای انجام موثر فرایند تدوین کتاب‌های داستان کودک و نوجوان تهیه کرده و آمادگی دارد که نقش مشاوره و تسهیل‌گری در جهت بسط و گسترش این ایده را در سراسر کشور ایفا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها