شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
«بومرنگ» به بازار آمد

کتاب «بومرنگ» نوشته داوید زافیر با ترجمه حسین تهرانی از سوی نشر هیرمند به بازار کتاب راه یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ رمان «بومرنگ» نوشته داوید زافیر، با ترجمه حسین تهرانی توسط نشر هیرمند و در مجموعه شهرزاد(ادبیات داستانی) منتشر شده است.

در توضیحی بر این کتاب آمده که بزرگترین آرزوی کیم لانگه، مجری معروف تلویزیون آلمان این است که جایزه‌ی بهترین مجری سال را دریافت کند. او برای دستیابی به این افتخار همه‌چیزش را فدا می‌کند؛ بالاتر از هرچیز، وقت و عشقی را که باید نثار شوهر و دختر خردسالش کند. کیم موفق می‌شود این جایزه‌ی معتبر را نصیب خودش کند. فقط چه حیف که همان شب بر اثر یک حادثه‌ی عجیب وغریب از دنیا می‌رود!

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «داوید زافیر متولد 1966، جزء معروف‌ترین و موفق‌ترین نویسندگان معاصر آلمان محسوب می‌شود. بومرنگ اولین رمان اوست که هفته‌ها در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار آلمان بود و به قدری مورد توجه قرار گرفت که نویسنده چند سال بعد کتاب «کارمای بد به توان دو» را با همین مضمون نوشت و موسسه خیریه‌ی کارما را جهت کمک به کوکان سراسر دنیا تاسیس کرد.»

کتاب‌های «مسیح مرا دوست دارد»، «بومرنگ (کارمای بد)»، «کارمای بد به توان دو»، «ناگهان شکسپیر»، «مااا!»، «خانواده‌ی شاد» و «بیست و هشت روز تمام» از آثار این نویسنده به شمار می‌آید.

کتاب «بومرنگ» نوشته داوید زافیر، در 325 صفحه، در قطع رقعی، جلد شومیز، به قیمت 89 هزار تومان و با ترجمه حسین تهرانی، از سوی نشر هیرمند به کتابفروشی‌ها رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها