پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
«نورال» و افشای حقایق در گذر زمان

رمان «نورال» نوشته فرانک بوستانی از سوی نشر داستان راهی کتاب‌فروشی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ رمان کوتاه «نورال» نوشته فرانک بوستانی توسط نشر داستان منتشر شد. نویسنده کتاب با بیان این‌که این رمان در سبک رئالیسم نوشته شده است، گفت: شخصیت اصلی کتاب دختری‌ ساده و در عین حال کنجکاو در تکاپوی پیدا کردن خود در دنیای به ظاهر کوچکش است. داستان نورال گذشته و آینده‌ای را نشان می‌دهد که با یگدیگر پیوند خورده‌اند و موجب روشن شدن حقایقی در گذر زمان می‌شود.

فرانک بوستانی ادامه داد: در این رمان تمام شخصیت‌ها به نوعی با فضای خاص احساسی تکراری که هرکسی در زندگی روزمره با آنها مواجه می‌شود، دست و پنجه نرم کرده‌اند و یا می‌کنند؛ احساس‌هایی چون غم، هیجان، کنجکاوی، شادی‌های آنی و در عین حال ماندگار، احساس‌هایی که در آن تصمیمات جدی ریشه می‌زنند و سرنوشتی را رقم می‌زنند.

در بخشی از رمان نورال آمده است: «دورم که خلوت شد، بلیط سفر سه روزه‌ای را که به مناسبت تولد پروانه از همان آژانس لعنتی گرفته بودم از جیبم درآوردم؛ می‌خواستم با قدرت هرچه تمام‌تر مچاله‌اش کنم و درون سطل بیاندازم اما نتوانستم، دلم نیامد این هدیه بهترین و عزیزترین دوستم بود؛ پروانه.»

رمان «نورال» نوشته فرانک بوستانی، در 122 صفحه، در قطع رقعی، جلد شومیز و به قیمت 50هزار تومان، از سوی نشر داستان منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها