چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
مجموعه «قصه‌های مدرسه»؛ آموزش مهارت‌‌های املا در قالب پلتفرم

مبدع پلتفرم «دوزلی‌بوک» از آغاز همکاری این پلتفرم با ناشران حوزه کودک برای توسعه فعالیت‌های خود در قالب شخصی‌سازی کتاب‌های کودک همچنین تاسیس فروشگاه در بوستان «آب و آتش» خبر داد.

حسین شکاری، کارشناس تولید محتوای کتاب‌محور در فضای مجازی و مبدع پلتفرم «دوزلی‌بوک» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره خدمات جدید این پلتفرم بیان کرد: پلتفرم «دوزلی‌بوک» در نخستین گام، شخصی‌‌سازی کتاب‌های مهارتی و آموزشی را به کاربران ارائه می‌کرد؛ در این مسیر با برخی ناشران حوزه کودک، برنامه‌ همکاری را تعریف کردیم؛ بنابراین کاربران می‌توانند، کتاب مشترک «دوزلی‌بوک» و ناشر همکار را تهیه کنند؛ به‌عبارت دیگر ناشران با ارائه محصولات مختلف در صفحات خودشان، زمینه شخصی‌سازی داستان کتاب برای مشتری را فراهم می‌کنند.

وی افزود: به‌عنوان مثال، کودکان می‌توانند، قهر‌مان داستان‌های مورد علاقه خود را با تغییر نام‌هایشان شخصی‌سازی کنند. برای تولید این دست کتاب‌ها با هشت ناشر، قرار‌‌داد نوشته شده که افزایش پیدا خواهد کرد. در نظر داریم تا سال آینده با 100 ناشر به مرحله قرار‌داد همکاری برسیم.        

شکاری با بیان این مطلب که کتاب‌های استارت آپ «دوزلی‌بوک» به دو زبان فارسی و انگلیسی تولید می‌شود، ادامه داد: کتاب‌های «دوزلی‌بوک» به زبان انگلیسی نیز در دسترس علاقه‌مندان است.   
 
مبدع پلتفرم «دوزلی‌بوک» با اشاره به رشد محصولات استارت‌آپ «دوزلی‌بوک» افزود: از نظر آماری، محصولات استارت‌آپ «دوزلی‌بوک» در مقایسه با سال گذشته رشد 600 درصدی را نشان می‌دهد و دلیل اصلی آن آغاز همکاری با ناشران و فعالیت‌های مشابه مانند شخصی‌سازی شخصیت‌‌ کتاب‌های آموزشی مهارتی ویژه گروه سنی کودکان است. تولید دفترمشق و نقاشی با سلیقه و طرح ابتکاری کودک از دیگر ابتکارات «دوزلی‌بوک» است. براساس این ایده، کودک می‌تواند، علاوه‌بر انتخاب نوع دفتر مثل اینکه، تک یا دو خط و یا بی‌خط باشد، شخصیت روی جلد، نوع کاغذ، رنگ، تعیین محل یادگاری معلم یا حتی چاپ عکس خودش را تعیین کند.  

شکاری درباره خدمات «دوزلی‌بوک» به کاربران در آستانه سال تحصیلی جدید بیان کرد: کتاب‌‌های کمک آموزشی ویژه همه مقاطع پایه ابتدایی با عنوان «قصه‌های مدرسه» از دیگر محصولات «دوزلی‌بوک» است. در این کتاب‌ها، واژه‌های املایی و مهم هرپایه استخراج و روایت داستان مهارتی که در محیط مدرسه جریان دارد، ساخته و واژه‌‌ها در متن، با رنگ قرمز نشان داده شده است.       

وی با اعلام خبر تاسیس فروشگاه «دوزلی‌‌لند» گفت: فروشگاه «دوزلی‌ لند» در گذر گردشگری بوستان «آب و آتش» افتتاح شده است.  خانواداه‌ها علاوه‌بر خرید محصول، می‌توانند دفتر و کتاب دلخواه را شخصی‌سازی کنند؛ به‌عبارت دیگر همه خدمات آنلاین در این فروشگاه حضوری ارائه می‌شود. در حاشیه این فروشگاه، نشست‌‌های آموزشی برای کودکان و خانواده‌ها برپا می‌کنیم. 

مبدع پلتفرم «دوزلی‌بوک» درباره برنامه‌های آتی این استارت‌آپ بیان کرد: ورود به تولید داستان‌‌‌های تعاملی و بازی و دیگر محصولات مورد نیاز مدرسه  از برنامه‌های آتی مجموعه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها